شهر کودک قاصدک

مجتمع شهر کودک قاصدک در منطقه 11 شهرداری تهران خیابان جمهوری بعد از تقاطع خیابان ولی عصر (عج) نرسیده به تقاطع شیخ هادی واقع گردیده است این مرکز خرید تجاری و تفریحی توسط شرکت توسعه عمران بیمه در زمینی به مساحت 1300 مترمربع و زیربنای کل 13387 مترمربع در 11 طبقه احداث گردیده که شامل 113 واحد تجاری تفریحی در 6 طبقه( طبقات 1- الی +4) و 5 طبقه پارکینگ (طبقات 2- الی 6- ) می باشد
براساس تحقیقات و مطالعات بازار انجام شده شهر کودک قاصدک با رویکرد و نگاهی نوین بعنوان یک مرکز تخصصی خرید و تفریحی کودک و نوزاد در مرکز شهر تهران با اصناف و مشاغل مرتبط از قبیل فودکورت ، شهربازی ، کافی شاپ ، دندانپزشکی اطفال ، آرایشگاه کودکان ، سیسمونی نوزاد ، سرویس و کالای خواب و …….. فعالیت خواهد نمود.
قرار گیری در یکی از مهمترین زون های اقتصادی و تجاری شهر تهران و نزدیکی به خیابان ولی عصر(عج) ، خیابان حافظ ، خیابان جمهوری به لحاظ دسترسی ، موقعیت بسیار مناسبی به مجتمع بخشیده است.

شهر کودک قاصدک یا قاصدک‌مال چندین شهربازی و فروشگاه است که تمام نیازهای مربوط به کودکان یا والدینشان مانند شهربازی، فروشگاه لباس، فروشگاه اسباب‌بازی، رستوران و … را در یک مکان بزرگ در کنار هم فراهم می‌کند.


+ آدرس شهر کودک قاصدک: خیابان جمهوری، بین ولیعصر و حافظ ، روبروی شیخ هادی شهر کودک قاصدک


+ وب سایت شهر کودک قاصدک : http://www.qasedakmall.com


+ تلفن تماس :02166175373


+ زمان بازدید :۲تا۳ ساعت


ورودی رایگان( شهربازی برای هر بازی بلیط تهیه فرمایید) 


دستشویی


 بوفه


 زمین بازی کودکان


 آبخوری


 حمل کالسکه


 پارکینگ اختصاصی


مجموعه عکس: به زودی


نقشه گوگل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *